پیش دبستان و دبستان پسرانه مجتمع آموزشی شهید مهدوی با برخورداری از تلاشی همگانی و شوقی سرشار، ریشه دار و استوار، نمایانگر چشم اندازی پیشرو در آموزش است و پیشگام در برنامه درسی و همه جانبه در سرزمین ایران است، همواره تلاش می کند  که بهترین آموزش ممکن را برای فرزندان خود فراهم نماید. آموزشی که به ندای درونی کودکان (رشد کنیم تا بیاموزیم ، بیاموزیم تا رشد کنیم) گوش فرا می دهد و همواره در فراهم کردن بهترین فرصتهای یادگیری برای فرزندان ایران زمین پیشگام و پویا بوده است و سخن آخر اینکه تلاش کرده ایم با فراهم کردن محیطی مناسب برای رشد کامل پسرانمان در مدرسه، انسانهایی مستقل، اندیشه ورز، اجتماعی، مسئولیت پذیر و در نهایت با ایمان به جامعه تحویل دهیم.

علی رغم فشارهای دنیای امروز بر کودکان، اولیاء و معلمان در جهت آموزش های تک بعدی ما در مجتمع آموزشی شهید مهدوی رسالت خود را تسهیل و ارتقاء رشد کامل انسان می دانیم.

کودکان قبل از این که در خانه  ما، باشند نزد پروردگار بوده اند . نقش ما این است که آنها را تشویق کنیم تا راهشان را به سوی حقیقت پیدا کنند. امیدواریم با عنایت پروردگار به این امر مهم دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *