سه ماهه اول سال تحصیلی در حالی رو به پایان است که دراین مدت مدارس کشور به دلایل مختلف اعم از بارش برف و آلودگی هوا و… با تعطیلات متعددی مواجه شدند؛ تعطیلاتی که در روند آموزشی به طور حتم تأثیر منفی خواهد گذاشت.

این تعطیلات غیر مترقبه موجب می‌شود که زمان آموزش دانش آموزان نیز دستخوش تغییرات شود.
طبق آمار منتشر شده دراین مدت مدارس تهران با 10 روز تعطیلی روبرو بودند. برهمین اساس جهت کاهش و به حداقل رساندن مشکلات یادگیری و آموزش دانش آموزان در مجتمع آموزشی شهید مهدوی، مدیران و مسئولان این مجتمع طی برگزاری جلسات مختلف تمهیدات خاصی را اندیشه کردند.

با توجه به این که تعطیلات احتمالی نیز در پیش خواهد بود دراین جلسات راهکارهاییی برای جبران کسری آموزشی اتخاذ گردید.

ازجمله این موضوعات تاکید برآموزش‌های الکترونیکی دانش‌آموزان و استفاده ازفضای مجازی به جای تهدید و تبدیل آن به فرصتی جهت حل مشکل فرایند یاددهی ـ یادگیری در روزهای تعطیلات غیرمترقبه بود.

برهمین اساس الزام نصب پیام رسان داخلی برای کلیه اولیای گرامی و استفاده امکانات این اپلیکشن در نظر گرفته شد. طرحی که پیش از این مقطع متوسطه یک به مرحله اجرا درآورد و نتایج مثبتی را نیز در این خصوص به دست آورد.

بنابراین اولیای گرامی و همکاران محترم طی دو روز آینده پیامک نصب این پیام رسان داخلی را دریافت خواهند کرد. تا از این پس کلیه اطلاعات، اخبار و همچنین سیستم آموزش دانش آموزان از این طریق مجازی در اختیار شما بزرگواران قرار بگیرد.

“سی سال تلاش ،سی سال شایستگی و افتخار”