فراخوان پرسش مهر هر سال با هدف جلب مشارکت معلمان و دانش ­آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتردرمدارس،ترویج وتقویت امرتحقیق وپژوهش در نوجوانان و گسترش و تقویت فعالیت­های گروهی دانش­ آموزان برگزار می­شود و فرصت مغتنمی است برای شما دانش­ آموزان و دبیران فعال و علاقمند تا بتوانند با ارائه آثار فرهنگی و هنری خود در این فراخوان بزرگ شرکت نمایند.

اطلاع رسانی کامل در این زمینه در کلیه مقاطع مجتمع انجام شده و دانش آموزان علاقمند با راهنمایی مربیان خود آثار ادبی و هنری را طبق ضوابط تخصصی فراخوان پرسش مهر تهیه و ارسال خواهند نمود.

سوال ریاست محترم جمهور:

« پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها،  فرصت‌های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟»

عناوین رشته‌های مسابقه:

۱- فرهنگی:ادبی(شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی، سخنوری)- رسانه وفضای مجازی(وبلاگ)

۲- هنری: هنرهای دستی و تجسمی (تصویر سازی، پوستر، عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی،هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی)، نمایش‌نامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان )، هنرهای آوایی (سرود همگانی)

* توجه: دانش آموزان می­توانند برای اطلاع از ضوابط تخصصی آثار (اندازه عکس، ابعاد کاغذ، ویژگی­های فایل و …) به دفتر مدرسه و دبیران مربوطه مراجعه نمایند.

کلیه آثار برگزیده مرحله کشوری علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند و لوح تقدیر و گواهی‌نامه شرکت در مسابقه، در نمایشگاه کنگره ملی پرسش مهر ۱۶ به نمایش گذاشته می­شوند.

پرسش مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *