اتفاقات غیر منتظره پیش آمده در سال تحصیلی ۹۸-۹۹
منجر به تعطیلی های پرشمار مدارس و کلاس های درس شد.

اتفاقی که مدیران مجتمع آموزشی شهید مهدوی را برآن داشت تا با تقویت و ارائه کلاس های آنلاین، آموزش دانش آموزان در پایه های مختلف بدون وقفه اجرا گردد.

با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ، برگزاری کلاس های انلاین با جدیت بیشتری دنبال گردید.

این در حالی است که مدیریت مجتمع آموزش شهید مهدوی برای ارائه هرچه بهتر کلاس های آنلاین بررسی نقاط قوت و ضعف این کلاس ها را در دستور کار خود قرار داد و به رغم تعطیلی ایام نوروز با برگزاری جلسه ای در تاریخ ۵ فروردین مشکلات آموزش مجازی از طریق مودل و ارائه راهکارهای هرچه بهتر را مورد ارزیابی قرار داد.
در این جلسه آموزش ها از طریق تدریس آنلاین، ارائه کاربرگ و تکالیف آنلاین،بارگذاری فیلم های ضبط شده صوتی و تصویری توسط معلمان، برگزاری آزمون های آنلاین و …. بررسی شد.
مهندسان آی تی و هوشمندسازی نیز مشکلات پیش آمده از جمله قطع و وصل شدن صدا، تصویر ویا مراجعه زیاد کاربران در ساعاتی خاص، آشنا نبودن بعضی از معلمان با نحوه اجرای برنامه های آموزش مجازی و…در طی آموزش های آنلاین را مطرح کردند.
باتوجه به مشکلات پیش آمده قرار شد واحد هوشمند سازی فیلمی از نحوه برگزاری آزمون آنلاین وارتباط مجازی با دانش آموزان از طریق مودل تهیه کرده و در اختیار مدیران و معلمان مقاطع قرار دهند تا معلمان مربوطه آموزش های لازم را ببینند.

همچنین مقرر گردید مدیران مقاطع به اتفاق معاونین آموزشی پس از بررسی بودجه بندی دروس اصلی جدول زمانبندی دقیق تدریس های آنلاین دروس و همچنین زمانبدی مراجعات دانش آموزان به سایت را از ۹ تا ۳۱ فروردین تنظیم کرده و پس از به تایید رساندن معاون آموزشی مجتمع به معلمان ابلاغ کنند.

افزایش ظرفیت مودل نیز از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود برهمین اساس واحد آی تی اقدامات لازم را برای افزایش ظرفیت مودل و دو سرور موجود انجام می دهد. که هر کدام پاسخگوی همزمان حدود ۴۰۰ دانش آموز باشند.
تدارکات و آماده سازی برگزاری ارزشیابی های مقاطع برای هفته چهارم فروردین توسط مدیران مربوطه صورت پذیرد.

#به امید برقراری آرامش و سلامتی در سرتاسر جهان

#ما با هم کرونا را شکست خواهیم داد