در پیش دبستان، از طریق یک برنامه ی درسی منظم و غنی موفقیت های تحصیلیِ آینده ی کودکانمان را پی ریزی می کنیم. در این برنامه ی درسی، روش مونته سوری را بومی سازی کرده و با آموزش های دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی و زبان همراه کرده ایم تا به آموزش همه جانبه ای که به رشد طبیعی کودکان و گرایشات فطری و ملی آنها بها می دهد، دست یابیم.

محیط آموزشی پیش دبستان هم زیبا و پر مهر چون خانه است و هم غنی از وسایل کمک آموزشی با این هدف که بتواند تجارب زیادی را برای کودکان فراهم کند. هدف ما این است که به هر کودکی کمک شود تا خود براساس نیاز و سرعت طبیعی خویش، جهان پیرامونش را بشناسد. از آنجایی که کودکان این سن به طور ذاتی به تجربه های حسی و فعالیت های واقعی زندگی علاقه مند هستند، آموزش آنها طوری طراحی شده است که امکان کارها و تعاملات واقعی را در محیطی جذاب مهیا می کند تا کودکان یاد بگیرند که مستقل رشد کنند.

پژوهش ها نشان داده اند که کودکان در سنین پیش از دبستان توانایی خاصی در یادگیریِ زبان دوم دارند، در نتیجه ما آموزش های پیش دبستانی را با یک برنامه ی درسیِ کامل زبان انگلیسی همراه کرده ایم. بدین ترتیب کودکان در نیمی از ساعات درسی به یادگیری این زبان پرداخته و اولین قدم هایشان را به سوی ارتباطات بین فرهنگی برمی دارند. این رویکرد بین المللی با آموزشهای عمیق دینی که کودکان را با داستان ها و آیات قرآن آشنا می کند، کامل تر می شود.