بازهم با پایان یافتن فصل تابستان بوی مهر در شهرها و کوچه های کشورمان پیچیده است. و باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند. با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، میلیون ها دانش آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند. همه ساله با شروع ماه مهر کوچه ها و خیابان ها رنگ و بوی دیگری پیدا می کنند و شور و شوق دانش آموزان جلوه زیبایی به جامعه می بخشد.

صبح امروز زنگ مدرسه در مراسم بازگشایی مجتمع آموزشی شهید مهدوی نواخته شد.برنامه ویژه آغاز سال تحصیلی به رسم هر ساله از مقطع پیش دبستانی گرفته تا متوسطه اول و دوم در مجتمع اجرا می شود.

قرائت قرآن، سرود ملی، برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی، اجرای سرود دسته‌جمعی دانش‌آموزان از مراسم ابتدایی برنامه در مجتمع بود.

جناب آقای دکتر علم الهدی عضو انجمن اولیا و مربیان از مدعوین ویژه این مراسم، سخنرانی را با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در هفته دفاع مقدس آغاز کردند و در ادامه به مشکلات تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم پرداختند و کمک و مساعدت همه جانبه را توصیه نمودند.پس از آن زنگ مدرسه توسط ایشان به صدا در آمد.در پایان دانش آموزان با صف های منظم و با عبور از زیر قرآن و دعای خیر وارد کلاس های خود شدند.

01030406

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *