یاد گیری، شرط موفقیت

یادگیری مداوم مهمترین شرط رسیدن به موفقیت است. ابتدا باید از سلامت جسمانی خود به بهترین نحو مراقبت کنیم زیرا نیرو و نشاط برای موفقیت ضروری است. در مورد تعیین هدف های خود قاطعیت داشته باشیم و برای رسیدن به هر یک از هدف های خود مهلتی تعیین کنیم. آن چه بیش از هر چیز با موفقیت هم سویی دارد، خوش­بینی است.

وقتی خدا بخواهد برای شما هدیه­ای بفرستد آن را در مشکلی می­پیچد. هر چه مشکل بزرگتر باشد، هدیه هم بزرگتر است !!! پس به خدا توکل کنیم و بخواهیم به ما همت بدهد و کلید موفقیت را از او بجوییم.

گلبرگ حفیظی- پنجم دبستان

هدف

در زندگی، افراد مختلف تعاریف گوناگونی از موفقیت دارند. اما تمامی این تعریف و تعبیرها به یک نقطه مشترک در زندگی می­رسند که همانا «هدف» انسان است. بنابراین یک انسان زمانی خود را موفق می­داند که به اهدافش دسترسی پیدا کرده باشد و لازمه ی آن هم داشتن انگیزه و پشتکار و توکل به خدا به همراه تلاش برای رسیدن به هدف و نیز برنامه­ ریزی و مدیریت زمان است.

شخصی که با ایمان به خدا و اراده و داشتن باور به توانایی­های خود، در زندگی قدم بر می دارد و ترس به دل خود راه نمی­دهد، کلید موفقیت را به همراه دارد .

نگار واقفی- کلاس پنجم

من می توانم

من باید به خودم ایمان داشته باشم و به اراده­ام. خدا همراه من است، پدر و مادر وآموزگار کمکم می­کنند، من می­توانم.

پرناز میر دهقانی – دوم دبستان

خواستن توانستن است

من باید موفق شوم، من باید خوب درس بخوانم، من باید با معدل خوب قبول شوم، من باید موانع موفقیت را بردارم. من باید ، باید ، باید …راستی کلید موفقیت کجاست ؟

ما باید بتوانیم خودمان را «مدیریت» کنیم و همه موفقیت­ها را در درون خود جست و جو کنیم.

منشأ تمام پیروزی­ها در وجود ماست. انسانی که نگاه مثبت و فعال در زندگی دارد خواهان کار، کوشش و تلاش است و برای خود، برنامه­ها دارد .

بدون انـرژی بودن، خستـه و بی­حـال و خـواب آلـود بودن،    نق­زدن و بد و بیراه گفتن به زمین و زمان و داشتن ظاهری آشفته که نشان از بی­نشاطی است، نشان دهنده­ی نداشتن مدیریت خود و زمان است.

اگر بتوانیم از آنچه داریم خوب، درست و به موقع استفاده کنیم همانا مسیر موفقیت را یافته­ایم.

یاسمین سورانی – پنجم دبستان

کلید موفقیت

کلید موفقیت کجاست؟ کلید موفقیت در هوش و ذهن و فکر ماست، در کتاب و دفتر و جامدادی ما ! و در دست­های مهربانی که به دوستانمان می­دهیم تا با یاری هم درس بخوانیم. وقتی در کلاسیم، موفقیت کنار ما روی نیمکت نشسته است، به شرطی که او را ببینیم و صدایش کنیم.

مبینا کاظمی – سوم دبستان

پیش به سوی موفقیت

من با فکرم، با هوشم، با توانایی­هایم و با همراهی پدر و مادرم موفق خواهم شد، زیرا به خدای عزیز توکل دارم و با کمک معلمم به سوی موفقیت پیش می روم.

روشا علیشاهی- دوم دبستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *